3 εκατ. στερλίνες θα αναγκαστεί να πληρώσει η EDF Βρετανίας σε πρόστιμα, μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι απέτυχε να χειριστεί αποτελεσματικά καταγγελίες πελατών μεταξύ 2011 και 2012.

3 εκατ. στερλίνες θα αναγκαστεί να πληρώσει η EDF Βρετανίας σε πρόστιμα, μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι απέτυχε να χειριστεί αποτελεσματικά καταγγελίες πελατών μεταξύ 2011 και 2012.

Η έρευνα της ρυθμιστικής αρχής, Ofgem, υποκινήθηκε από μια αύξηση άνω του 30% στις καταγγελίες που κατέγραψε η EDF Energy όταν εγκατέστησε ένα νέο υπολογιστικό σύστημα το 2011.

«Στο διάστημα μεταξύ Μαΐου 2011 και Ιανουαρίου 2012, η EDF Energy δεν είχε το κατάλληλο σύστημα για να λαμβάνει, να καταγράφει και να επεξεργάζεται όλα τα παράπονα των πελατών βάσει των κανόνων διαχείρισης παραπόνων», ανέφερε η Ofgem.

Η Ofgem τόνισε πως η EDF Energy συνεργάστηκε και θα καταβάλει το ποσό των 3 εκατ. στερλίνων για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση ενός κυβερνητικού προγράμματος για τη βελτίωση της ενεργειακής ασφάλειας ευπαθών ομάδων και μιας γραμμής βοήθειας για όσους δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.