Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ έλαβε, από την πρώτη στιγμή, προληπτικά μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του νέου Κορωνoϊού (Covid-19) και την προστασία των εργαζομένων και των πολιτών, ενημερώνοντας έγκαιρα και σε κάθε βήμα εφαρμογής τους. Συγκεκριμένα:

  • Συγκροτήθηκε Ειδική Ομάδα Πρόληψης («Catenaccio») και δημιουργήθηκε γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης.
  • Αποφασίστηκε ο περιορισμός των δραστηριοτήτων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, με εφαρμογή πολιτικών εξ αποστάσεως εργασίας.
  • Τέθηκαν περιορισμοί ταξιδίων προς το εξωτερικό και αποφεύγονται οι μετακινήσεις στο εσωτερικό.
  • Τηρούνται αυστηρά τα μέτρα προστασίας και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Αποφεύγεται η συμμετοχή ή η οργάνωση συναντήσεων.

Λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Καταναλωτών: 

Συστήνεται στους πολίτες, για λόγους δικής τους προστασίας και διευκόλυνσης, να μην προσέρχονται στα Γραφεία Εξυπηρέτησης και να χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτησή τους τις παρακάτω εναλλακτικές επιλογές:

  • Την ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.ά.)
  • Ειδικά οι Ευπαθείς ομάδες, εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική Διεύθυνση [email protected], για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.ά.)
  • Το www.edathess.gr, για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών
  • Τηλεφωνικά, το 11150 ή το 2310 584444, για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.ά.)

Για περιπτώσεις Άμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302, το οποίο λειτουργεί σε αδιάλειπτη, εικοσιτετράωρη βάση (24/7).