δεύτερο τρίμηνο του 2025 και θα είναι μεταξύ των πρώτων κινητήρων της WinGD που θα λειτουργούν με αμμωνία.
Η παραγγελία αυτή αντιπροσωπεύει την είσοδο της WinGD σε μια αναδυόμενη αγορά πλοίων μεταφοράς αερίου, που η μηχανή πρόωσης τροφοδοτείται με αμμωνία.
Τέτοια πλοία παραδοσιακά υιοθετούν νέες τεχνολογίες για την παροχή ενέργειας χρησιμοποιώντας το φορτίο τους ως καύσιμο. Παράλληλα, η αγορά μεταφοράς αμμωνίας προβλέπεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς επιταχύνεται η παγκόσμια ζήτηση για αυτό το καύσιμο μηδενικών εκπομπών άνθρακα, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί και μέσο μεταφοράς υδρογόνου.
Η απόδοση των μηχανών θα είναι παρόμοια με εκείνη των αντίστοιχων μηχανών ντίζελ της WinGD, τόσο σε λειτουργία αμμωνίας όσο και σε λειτουργία ντίζελ, ενώ δεν χρειάζεται μετεπεξεργασία για μείωση των εκπομπών υποξειδίου του αζώτου (Ν2Ο – laughing gas) καθώς επιτυγχάνεται συμμόρφωση με τις απαιτήσεις Tier III NOx με επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR).
naftemporiki.gr