Αν και η BYD ξεπέρασε την Tesla σε όγκο EV για πρώτη φορά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, η Tesla πήρε πίσω τον τίτλο το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η Tesla παρέμεινε στην κορυφή, ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής EV στον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο, με 443.956 οχήματα που παραδόθηκαν. Παρά την άνοδο των πωλήσεων

EV κατά 42% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο, η BYD πούλησε 426.039 EV το δεύτερο τρίμηνο, που δεν ήταν αρκετό για να ξεπεράσει την Tesla.

Παρόλα αυτά, μια νέα έκθεση

της Counterpoint υποστηρίζει ότι η BYD μπορεί να ξεπεράσει ξανά την Tesla μέχρι το τέλος του 2024.

"Αυτή η μετατόπιση υπογραμμίζει τη δυναμική φύση της παγκόσμιας αγοράς EV", αναφέρεται στην έκθεση. Η Counterpoint δήλωσε ότι η Κίνα "παραμένει η κυρίαρχη δύναμη στην αγορά BEV", με τις πωλήσεις EV να αναμένεται να είναι περίπου τετραπλάσιες από αυτές της Βόρειας Αμερικής φέτος.

Σύμφωνα με την έκθεση, η Κίνα θα κατέχει ένα επιβλητικό μερίδιο της τάξης του 50% των παγκόσμιων πωλήσεων EV μέχρι το 2027. Μέχρι το 2030, οι πωλήσεις EV της Κίνας αναμένεται να ξεπεράσουν τις πωλήσεις της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής μαζί.

Η ανάπτυξη της Κίνας θα είναι αρκετή για να ξεπεράσει η BYD την Tesla και να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο το 2024.

Η είδηση έρχεται μετά την ανακοίνωση των σχεδίων της ΕΕ για νέους δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές EV τον περασμένο μήνα. Αν και η BYD συμπεριλήφθηκε, τοποθετήθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο στο 17,4%. Άλλοι, όπως η SAIC, θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον δασμό 38,1%.

Η BYD αναμένει να ξεπεράσει τους πρόσθετους δασμούς, καθώς παράγει περισσότερα μοντέλα στην Ευρώπη από ό,τι στην Κίνα.

Αν και η BYD είναι περισσότερο γνωστή για τα χαμηλού κόστους EVs της, όπως το Atto 3 και το Dolphin, επεκτείνει γρήγορα τη γκάμα της για να συμπεριλάβει πολυτελή οχήματα, pickups και supercars.

Η BYD λάνσαρε το Sea Lion 07 νωρίτερα φέτος, ξεκινώντας από 189.800 γουάν (26.250 δολάρια), αντιμετωπίζοντας το best-seller Model Y της Tesla. Το πρώτο της ηλεκτρικό supercar, το Yangwang U9, εντοπίστηκε επίσης να κάνει δοκιμές στην πίστα του Nurburgring στη Γερμανία αυτή την εβδομάδα.

Καθώς επεκτείνεται στο εξωτερικό, η BYD θα ανοίξει το πρώτο της εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη στις 4 Ιουλίου 2024. Η Ταϊλάνδη αποτελεί βασική αγορά με στόχο το 30% των οχημάτων που κατασκευάζονται στη χώρα να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030. Πλησιάζει επίσης σε συμφωνία για ένα τεράστιο εργοστάσιο στο Μεξικό, όπου το πρώτο της pickup, το Shark PHEV, παρουσιάστηκε τον Μάιο.