Δύο από τα πιο καυτά θέματα που συνδέονται με την προστασία του περιβάλλοντος, αυτά της ενεργειακής επάρκειας και των μεταλλαγμένων προϊόντων, περιλαμβάνονται μέσα στον κατάλογο των μεγάλων ευρωπαϊκών θεμάτων που θα εμφανιστούν στην καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επερχόμενες εκλογές.
Δύο από τα πιο καυτά θέματα που συνδέονται με την προστασία του περιβάλλοντος, αυτά της ενεργειακής επάρκειας και των μεταλλαγμένων προϊόντων, περιλαμβάνονται μέσα στον κατάλογο των μεγάλων ευρωπαϊκών θεμάτων που θα εμφανιστούν στην καμπάνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις επερχόμενες εκλογές.

Η καμπάνια, την οποία ανέλαβε η γερμανική πολυεθνική εταιρεία Scholz & Friends, ξεκινάει στις αρχές Απριλίου και αναμένεται να κοστίσει περίπου 18 εκατ. ευρώ- ποσό το οποίο χαρακτηρίστηκε ιδιαίτερα μικρό για τα δεδομένα του εγχειρήματος, παρά το γεγονός ότι δεν προβλέπεται τηλεοπτική διαφήμιση σε καμία χώρα- μέλος.

Η παρουσίαση της καμπάνιας στην Ελλάδα έγινε στα γραφεία του Ευρωκοινοβουλίου, στην Αμαλίας και συμμετείχαν ο διευθυντής του Γραφείου του Ευρωκοινοβουλίου στην Ελλάδα, Γιώργος Κασιμάτης,, ο διευθυντής της αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ιερόθεος Παπαδόπουλος και ο επικεφαλής της Scholz & Friends στην Ελλάδα Νίκος Σκυλακάκης.

(Από Περιβάλλον 21, Τεύχος 5, 26/03/2009)