Όταν ο δήμος του Παρισιού αποφάσισε να διαθέσει για τη µετακίνηση δηµοτών και τουριστών ταµίνι ηλεκτρονικά αυτοκίνητα Autolib, όλοι µιλούσαν για ένα πρωτοποριακό πρόγραµµα φθηνής µετακίνησης. Οι αξιωµατούχοι στον ∆ήµο του Λονδίνου, µάλιστα, βρήκαν τόσο ενδιαφέρουσα την οικολογική πρωτοβουλία του Παρισιού, που άρχισαν να σχεδιάζουν ένα παρόµοιο πρόγραµµα.
Όταν ο δήμος του Παρισιού αποφάσισε να διαθέσει για τη µετακίνηση δηµοτών και τουριστών ταµίνι ηλεκτρονικά αυτοκίνητα Autolib, όλοι µιλούσαν για ένα πρωτοποριακό πρόγραµµα φθηνής µετακίνησης. Οι αξιωµατούχοι στον ∆ήµο του Λονδίνου, µάλιστα, βρήκαν τόσο ενδιαφέρουσα την οικολογική πρωτοβουλία του Παρισιού, που άρχισαν να σχεδιάζουν ένα παρόµοιο πρόγραµµα. 
Καθώς αποδείχθηκε, όµως, όλοι λογάριαζαν χωρίς τις διεθνείς εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων Avis και Hertz, οι οποίες κατηγορούν τον ∆ήµο του Παρισιού για αθέµιτο ανταγωνισµό. Λίγους µήνες λοιπόν προτού τα 700 ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια, µε τα 250 χλµ. ζωής, αρχίσουν να βολτάρουν στους δρόµους της γαλλικής πρωτεύουσας, οι εταιρείες ενοικίασης διεκδικούν το δίκιο τους διά της δικαστικής οδού. Εάν ωστόσο δεν τα καταφέρουν, τα µικρά µπλε τετραθέσια αυτοκίνητα θα βρίσκονται στη διάθεση του κοινού από τον προσεχή ∆εκέµβριο.

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ. Η µισή ώρα θα χρεώνεται για τους Παριζιάνους 5 ευρώ, ενώ 2 ευρώ πιο ακριβά θα πληρώνουν την 30λεπτη βόλτα οι τουρίστες. Το πρόγραµµα προβλέπει επίσης ολοήµερη ενοικίαση προς 10 ευρώ, επταήµερη προς 15 ευρώ και ετήσια προς 144 ευρώ. Η χρέωση θα γίνεται µε πιστωτική κάρτα και οι χρήστες θα έχουν το δικαίωµα να αφήνουν το αυτοκίνητο σε ανοιχτό χώρο, µόλις η µπαταρία εξαντληθεί. Στον εξοπλισµό περιλαµβάνεται ραδιόφωνο, GPS, καθώς κι ένα ηλεκτρονικό σύστηµα που θα υποδεικνύει στον οδηγό τους σταθµούς δεξαµενισµού. Ο δήµαρχος του Παρισιού, πάντως, Μπερτράν Ντελανοέ είναι πεπεισµένος για την επιτυχία του προγράµµατος.
(από την εφημερίδα "Τα Νέα")