Σαβ, 29 Ιανουαρίου 2022 - 15:44
Υψηλότερο κατά 22 εκατ. δολάρια της αξίας ενός συμβατικού πλοίου υπολογίζεται το κόστος ναυπήγησης ενός super τάνκερ (VLCC), το οποίο θα κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και θα είναι ammonia ready. Σύμφωνα με έρευνα του Νηογνώμονα DNV, μια ναυτιλιακή εταιρεία θα πρέπει να καταβάλει ένα ποσό περίπου 2 εκατ. δολαρίων για να κάνει το πλοίο ικανό να χρησιμοποιήσει πράσινη αμμωνία στο μέλλον, ως ουδέτερο καύσιμο για την πρόωσή του, καθώς και 20 εκατ. δολάρια επιπλέον για να εγκαταστήσει μηχανή καυσίμου LNG