Δευ, 11 Μαΐου 2020 - 19:59
Με τις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling) να εισπράττουν σήμερα μόλις το 1% του κύκλου εργασιών που διέθεταν πριν ξεσπάσει η πανδημική κρίση, καθώς μαζί με τα αεροδρόμια και τις αεροπορικές απαρτίζουν το «τρίγωνο» του κλάδου των αερομεταφορών, η διαχείριση του προσωπικού αποτελεί τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο. Υπολογίζεται ότι οι Goldair handling, Skyserv και Swissport, που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα, απασχολούν συνολικά περισσότερα από 3.000 άτομα –αριθμός που αυξάνεται σημαντικά τη θερινή περίοδο– με το μισθολογικό κόστος να αντιστοιχεί στο 70% του συνόλου των λειτουργικών δαπανών. Η δραστηριότητά τους προέρχεται, μεταξύ άλλων, από συμφωνίες αποκλειστικής αντιπροσώπευσης αεροπορικών εταιρειών, συμβάσεις παροχής υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με μειωμένη κινητικότητα και διακίνησης εμπορευμάτων (Cargo)