Τετ, 13 Ιουλίου 2022 - 16:56
Η οικονομική κρίση που ξεκίνησε στην Ελλάδα το 2008 οδήγησε τις επιχειρήσεις μαρμάρου στην ενίσχυση του εξαγωγικού τους προσανατολισμού. Τα χρόνια που ακολούθησαν, οι εξαγωγές μαρμάρου της χώρας μας έσπασαν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Συγκριτικά, με άλλα προβεβλημένα προϊόντα που εξάγει η Ελλάδα, μεταξύ 2008 – 2021 η αξία εξαγωγών του μαρμάρου αυξήθηκε κατά +176,2%, του τυριού +135,15%, του ελαιόλαδου +70,47% και του κρασιού +13,5%