Παρ, 8 Οκτωβρίου 2010 - 06:53
Oι τάσεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου θα έλεγα ότι αλλάζουν περίπου κάθε οκτώ με δέκα χρόνια. Μικρός θυμάμαι να είναι μόδα τα κλασικά Sedan, έπειτα ήρθε η ώρα των Convertible και τελευταία εκείνη των SUV. Κριτήριο δεν υπήρξε ποτέ ούτε η πρακτικότητα ούτε η φιλικότητα στο περιβάλλον, αλλά το status.
Οι καιροί όμως αλλάζουν και η περιβαλλοντική συνείδηση που ξεκίνησε από τη Σκανδιναβία σύντομα επεκτάθηκε στη Δυτική Ευρώπη και τώρα δειλά-δειλά κάνει την εμφάνισή της και στην Ελλάδα