Τετ, 27 Φεβρουαρίου 2008 - 00:47
Το σχέδιο νόμου για την έρευνα, μου θυμίζει το γραπτό ενός φοιτητή που δεν έχει παρακολουθήσει το μάθημα, δεν έχει κατανοήσει την ύλη, αλλά συμμετέχει τελικά στις εξετάσεις μέσα από ένα επιδερμικό διάβασμα 2-3 εικοσιτετραώρων. Ο φοιτητής απαντά φιλότιμα στα ερωτήματα που του τίθενται, όμως πλατειάζει, χρησιμοποιεί γνώσεις που είναι περιττές, επαναλαμβάνεται και είναι ασαφής. Και εκεί που προβληματίζεσαι αν πρέπει τελικά να κοπεί ώστε να παρακολουθήσει εκ νέου το μάθημα και να επανεξεταστεί ή αν δικαιούται τον πενιχρό βαθμό του πέντε, διαπιστώνεις ότι έχει και αντιγράψει καθώς στην απάντησή του αναφέρει στοιχεία που μπορεί να είναι μεν σωστά, είναι όμως «ατάκτως εριμμένα».